ADULTS i Joves a partir de 15 anys

DISCIPLINES AL VOLTANT DEL COS I EL MOVIMENT

Endansa't
Adreçat a persones que volen iniciar-se a la dansa de manera lúdica tot descobrint el llenguatge del cos.

Entrenaments dansa contemporània
Entrenament de cos setmanal amb docents convidat/des. Des de nivell bàsic /intermedi/avançat i professional.

Dansa clàssica
Adreçada a persones adultes amants de la música i l'estètica clàssica. Es treballa aquesta disciplina, de manera suau i respectuosa, aprenent les
línes estilitzades i la bona col·locació del cos.

Dansa improvisació
La predisposició per improvisar és una actitud que revela el procés creatiu sense mediació. Qui improvisa experimenta l'abisme del desconegut,
l'emoció de la descoberta i el gust de tornar a aprendre els codis del llenguatge.

Danses urbanes
Pràctica de diversos estils (funky, hip-hop, break...) a nivell lúdic i per adults.

Dansa africana
Dansa que a través del ritme i la percussió ens dóna alegria i força per al dia a dia.

Baila la Vida
Mètode d'autoconeixement basat en el moviment orgànic, la consciència corporal i les danses africanes.

Veu i moviment
Es treballa la veu des del moviment i el moviment des de la veu enriquint d'aquesta manera tots dos llenguatges.

Teles aèries
Preparació i coneixement dels materials i les tècniques per executar aquestes danses suspeses. Desafiar la gravetat, assaborir el buit i sentir-se alat.

Tècniques de circ
Elements bàsics de l'acrobàcia, trapezi i teles, que serveixen com eines i recursos per a la dansa.

Hatha Ioga
Ioga significa unió en un doble sentit, amb un mateix i amb el món que ens envolta. Un camí d'experiència corporal i personal.

Pilates
Treballa des de la musculatura més profunda fins a la més perifèrica. Control, força i flexibilitat respectant les articulacions i la columna vertebral.

Reeducació postural
Exercicis suaus de baix impacte per millorar l'alineació del cos i la mobilitat, a nivell articular i de les cadenes musculars. Adreçat a persones grans.

Hipopressius
Treball conjunt del diafragma, l'abdominal transvers i la respiració per aconseguir tonificació de la musculatura abdominal i del sòl pelvià, a més
d'estabilització de la columna i pelvis.

Tai-xi
Disciplina que ajuda a millorar la salut física i emocional i a assolir l’equilibri entre cos i ment.

Katsugen
Es tracta d'un moviment que sorgeix naturalment a l'estimular el bulb raquidi amb sencills i a la vegada profunds exercicis. Es tracta de moviments
involuntaris propis de cada persona, que regulen el cansament parcial acumulat, senzibilitzant, regenerant i flexibilitzant cos i ment.


Noves propostes per el proper curs:

Chi Kung
El terme xinès de Qi Gong o Txi Kung fa referència a un conjunt de pràctiques corporals i respiratòries, destinades a cultivar l’energia vital “qi” i el seu lliure flux i harmonia a través dels meridians del cos.

Mètode Feldenkrais
Mètode somàtic que parteix del moviment conscient per millorar la postura i aconseguir nous patrons de moviment més eficients i saludables.

Corda/Trapezi
Entrenaments d'aquestes disciplines aèries. No cal tenir experiència previa, però si una bona forma física.

Lindy Hop
Ball social dels anys 30 i 40 basat en els ritmes del swing.


 

 HORARIS

horaris19 20 adults copia

(t) Curs Trimestral