DesembrEnDansa 23

del 15 al 17 de desembre

Aprofitant la llarga trajectòria en formació i projectes de creació que s’han desenvolupat al municipi de Celrà des dels anys 90, l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Celrà amb la col·laboració de l’Escola Municipal de Dansa de Celrà i L’Animal a l’esquena, organitzen un cicle de dansa, centrant-se en l’exhibició (al Teatre l’Ateneu de Celrà), la formació (a través de tallers a l’Escola de Dansa) i la creació (obrint al públic processos de creació de companyies residents a l’Animal a l’Esquena).
La mostra tindrà lloc a diverses localitzacions del poble, concretament a L’animal a l’esquena (Mas Espolla), la plaça de l’Església, el Teatre L’Ateneu de Celrà, el Pavelló de les Piscines i a l’Escola Municipal de Dansa.
Aquesta proposta d’espectacles es complementarà amb diferents tallers, dirigits a joves a partir de 15 anys i a adults, que realitzaran alguns dels ballarins i creadors convidats. Aquestes sessions es duran a terme a l’Escola Municipal de Dansa de Celrà i es treballarà el llenguatge artístic i el moviment específic de cada creador/a.