Elemental i Prejoves

Com a escola oferim una àmplia oferta formativa que permet a l’alumnat des de realitzar una sessió setmanal de la disciplina que prefereixi o ampliar la seva formació cursant el nivell elemental.

Nivell Elemental, de 8 a 11 anys

Durant 4 cursos es treballen els fonaments de la dansa contemporània, la clàssica i/o les danses urbanes. Coneixements tècnics i creatius que ajudaran els infants a créixer com a persones i, potser, orientar-se cap a estudis professionals. Hores de pràctica presencial per obtenir la certificació: 500h.

Prejoves, 12 anys

Curs d’enllaç que serveix d’ancoratge dels continguts d’elemental i prepara per iniciar el programa Joves. S’incrementa 1/2 h de dedicació setmanal.

Dansa contemporània

Amb la pràctica d’aquesta disciplina realitzem una aproximació al treball tècnic basat en els estils Limon i Release majoritàriament desenvolupant les habilitats físiques necessàries per a la pràctica de la dansa (coordinació, força i elasticitat). Dins totes les sessions incorporem la pràctica de la improvisació per tal d’aconseguir una expressió corporal diferent i desenvolupar la creativitat cercant moviments propis.

Dansa Clàssica

Les sessions es basen en el mètode Vaganova que dóna com a resultat una tècnica clara i precisa amb moviments més lírics de la part superior del cos, millorant la fortalesa, la flexibilitat i la col·locació de l’alumnat. Com en totes les disciplines de l’escola i seguint la nostra línia pedagògica, tenim en compte l’estructura anatòmica de cadascú i posem especial èmfasi en el treball respectuós amb el propi cos.

Danses urbanes

Treballem diferents estils de danses urbanes, hip-hop, breakdance, popping, house…, donant una visió general a l’alumnat tant de la tècnica com de la cultura que envolta aquest estil de ball nascut al carrer als anys 60/70. Dins de les sessions treballem també l’elasticitat, la força i la col·locació posant especial èmfasi en el treball respectuós del propi cos.

Tècniques de circ

Dins d’aquestes sessions es practiquen l’acrobàcia, el trapezi i les teles amb l’objectiu de donar una visió general d’aquestes tècniques a l’alumnat i adquirir la força, agilitat i flexibilitat necessària per realitzar aquest tipus de treball. Les tècniques de circ són una bona eina per l’alumnat de dansa atès que cada vegada més en l’escena actual, s’utilitza l’acrobàcia com una eina coreogràfica.

Horaris Elemental i Pre-joves 2023-2024 (*)

(*) En funció del volum d’inscripcions. l’EMDC es reserva el dret de modificar els grups i horaris.