Oferta formativa

Per inscriure’t a qualsevol de les disciplines o programes formatius que s’oferten per al curs 2023-24, selecciona l’enllaç segons si ets “Antic alumne” o “Nou alumne“, i segueix les instruccions.

ATENCIÓ!
LA FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA COMPORTA L’ACCEPTACIÓ DE LA NORMATIVA

NOU CURS 2023-2024

Enllaços per la matriculació

• Alumnat matriculat durant el curs 2022-23.
    (període preferent de matrícula: del 24 d’abril al 24 de maig)

Cal que accediu a Centrosnet per formalitzar la vostra inscripció.

Període general de matriculació

Obert a tothom

Enllaç per nou alumnat per inscriure’s al curs 2023-2024 (fins a exhaurir places)

Domiciliacions

Les quotes dels cursos regulars es domiciliaran la primera setmana dels mesos d’octubre, gener i abril. Per a les noves matriculacions, la normativa SEPA vigent a tota la zona Euro ens obliga a demanar-vos les vostres dades bancàries actualitzades. Cal que ens feu arribar, mitjançant instància genèrica, omplert i segellat pel vostre banc, el següent document de dades bancàries per a tercers, excepte si ja ho vau fer durant el curs anterior i no hi ha hagut cap canvi en les dades.

Baixes i modificacions curs 2023-24

(Alumnat matriculat al curs 2023/24)
Cal que accediu a Centrosnet per sol·licitar baixa o modificació.
Rebreu un mail per validar la vostra sol·licitud.

Les baixes s’han de sol·licitar abans del 25/9 per al primer trimestre, 10/12 per al segon trimestre i 20/3 per al tercer trimestre.

Les baixes registrades fora de termini es faran efectives a partir del trimestre següent, segons normativa.

Horaris curs 2023-2024

Consulta el nostre llibret 23/24

Cursos monogràfics i tallers

Per inscriure-us i fer el pagament als tallers trimestrals i monogràfics que es realitzen a l’escola durant l’any heu d’accedir a la plataforma de venda de Koobin, on trobareu l’oferta actualitzada dels cursos que s’estan oferint.

La inscripció a aquests tallers està exempta del pagament de matrícula i els alumnes matriculats tenen un descompte del 15%.