Jove Companyia de Dansa Contemporània

A finals del 2015 l’equip directiu del centre proposa la creació de la Jove Cia de dansa contemporània de l’EMDC per donar la possibilitat, a aquell alumnat amb un bon nivell tècnic i interpretatiu, d’obtenir una experiència escènica que els apropi al món professional.
El nostre objectiu com a escola, és donar suport als joves talents i oferir-los la possibilitat de relacionar-se amb altres joves amb les mateixes inquietuds artístiques.

2a promoció Jove Cia

Aquest curs 2022-23 continuem el viatge amb un grup de joves alumnes de l’EMDC plens d’il·lusió i energia que ben segur faran un camí ric en experiències i aprenentatges i ens donarà moltes alegries.

Actualment, el grup el formen: Queralt Andreu, Lluc Vives, Maria Del Molino, Ona Roig, Gemma Teixidor, Rita Ruiz, Carlota Bruguera.

Els assajos s’han iniciat durant el mes de setembre recreant la peça de petit format del repertori de la Jove companyia “Upside Down”, coreografiada per Neus Canalias. Aquesta peça es presentarà dins el marc del Cicle de Desembrendansa, el 18 de desembre a la Plça de l’Església de Celrà.

Si tens entre 15 i 22 anys i estàs pensant dedicar-te a les arts escèniques, la Jove Companyia de l’EMDC t’ofereix un espai on créixer i aprendre amb altres persones que tenen la mateixa motivació que tu.
A partir d’un repertori creat especialment per la companyia, viuràs l’experiència dels assajos i participaràs en festivals d’arreu del territori.
1U2A3575
15658907-39AD-4A01-914E-C9E0F186456F
4f31ef51-537b-4f74-89a3-6ac860f7eca0
c2201
La Jove Cia de l’EMDC té el suport de l’Ajuntament de Celrà, la Diputació de Girona, el Departament de Cultura de la Generalitat i les famílies de l@s intèrprets.

Si t’interessa contactar la JOVE CIA:
direcciodansa@celra.cat
tel: 972 49 26 58 / 636199987
Direcció : Rosa Casas

ACTUACIONS de la jove companyia

La JC va actuar per primer cop dins l’Off del Sismògraf d’Olot, el 30 d’abril de 2016, amb la peça Dos cuerpos.

• Alenyà, dins dels actes d’agermanament Celrà-Alenyà
  • Ateneu de Celrà primera presentació de l’espectacle La Finestra
  • Sant Jordi Desvalls, com a teloneres de Lali Ayguadé
  • Girona, socio-sanitari Santa Caterina